Jippi, jag vann Scrapaddicted´s utmaning!

Med denna LO´n :

image55
LO text: Jag är så tacksam för att jag har min mamma. Vi har haft ett jobbigt liv när jag var liten, och gått igenom många svåra stunder. Men de senaste åren har vi börjat prata om allt som varit och hittat tillbaka till varandra. Det är väldigt jobbigt att prata om det, men vi har kommit varandra närmare och det känna så bra. En mamma är alltid mamma och det kan man inte ändra på. Dom behövs alltid.

Det är extra roligt eftersom LO´n är speciell, det är iofs de flesta, men den handlar om jobbiga saker i mitt liv. Som visserligen är på "bättringsväg", men ändå jobbiga. 

Priset är journaling stämplar från Hero Art vilket passar perfekt eftersom jag försöker satsa på att skriva mer på mina verk. 

Jippi igen!! 

Kommentarer
Postat av: annica

Grattis Emma, vad roligt!
Jag vann oxå i Scrapaddicted dagsutmaning förra veckan.

2008-05-22 @ 20:47:35
URL: http://annicaahlqvists.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0