Ny kamera

Jag beställde en ny kamera i onsdags, en ny långzoomare. Har varit nöjd med det valet. Att få vad man kan likna en systemkamera men att ändå inte behöva med objektiv. Är inte mogen för det än.
Nu blev det en Olympus, med 8,0 megapixlar och 18 ggr zoom. Har läst mycket om den och även om den som kom innan, den har samma finesser med "bara" 7,1 megapixlar i sig. Då de låg väldigt lika i pris "slog" jag till på den här ist. Följer leveransen med spänning, vill ha den innan helgen!
Mattias ska åka bort i helgen med sin far och farfar, på fisketur.
 Mamma kommer hit så vi kan försöka bli färdiga med Johans rum.

Tänkte be henne ta mmed sina scrapsaker så vi kan pyssla lite i kväll. Har haft en del av mina saker utlånade med jag hoppas få tillbaka dom idag.
Nu har barnen oh jag ätit frukost så nu är det dax att starta dagen!!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Ulla

Har en Olympus c-750, köpte den när den var nyutkommen med 10xzoom och varit kanonnöjd. Men nu ska jag satsa på en system i det närmaste...

2008-04-04 @ 12:30:32
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0