Lite nytt och gammalt kommer här

Först ut är en LO som jag gjorde till en skissutmaning hos Scrapaddicted, tvärr hann jag inte skicka in den.



Så en LO på min busige son när han leker tittut i ett skåp vi hade i köket förut.



Sen kommer min lilla älskling, hon följer mig överallt precis som det står är hon min skugga!


Här kommer ett skelett som är på väg till dagis på halloween maskerad.



Här är förra påskens kärring, kom på att det snart skulle bli dax för nya påskfoton och därför ra att klara av förra årets foton!



Här är Jennifer med min mormor. Kom inte på någon bra titel, var ett tag sen jag gjorde denna, kommer nog inte bli nån titel.



Och en till på Zaga, när hon nyss flyttat till oss.



Har man en tokig son eller vad?? Här han han måla sitt ansikte med Jennifers rosa stämpelfärg. Som man kan se är han väldigt stolt över det oxå. Efter att jag tvättat av honom såg jag att han hade målat stackars Zaga oxå, hon var inte lika glad. Fick tyvärr inget bra foto på det.



Här är 2 av våra gudbarn på barnens dag. Tjejes som dom är så skulle dom såklart vara rosa kissar!



Här sitter Jennifer på köksbänken och lyssnar på sin High Scool Musical 2 skiva.



En "bara för att" LO, bara för att, som det står: Du gör mig så glad!



Min lille kille, min prins!



Detta kort är ett sånt där som man lägger i högen till möjliga studentbilds foton.
En naken rockstjärna!



Kan hundar vara kära? Dom kan iallafall vara bästa vänner. Hjärtat runt dom kom av sig själv (och 40 brads). Deras huvuden formar ett så fint hjärta tyckte jag!



Och till sist, en viktig ingrediens till en härlig sommar: GLASS!! 




Ha det toppen, nu ska jag vänta lite till på min kamera!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra-lindgren

oj, vad du verkar ha legat i :)
jag gillade verkligen Sagalayouten, den med hunden! swirlen var jättefin!

2008-04-04 @ 11:45:32
URL: http://www.alexandras-scrap.blogspot.com
Postat av: Ulla

Det var inte dåligt vad du hunnit med.. Stor favorit hos mej är den med hunden, såååå fiiin.

2008-04-04 @ 12:27:20
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0